Forum Strona 100 Falubaz Team w STS Strona Główna Strona 100 Falubaz Team w STS
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bugi i błędy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona 100 Falubaz Team w STS Strona Główna -> Bugi i błędy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Falubaz hols
Trener / Kapitan



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Falubaz Zielona Góra

PostWysłany: Nie 9:31, 16 Wrz 2007    Temat postu: Bugi i błędy

nie chciałbym żeby było zakładanych 150 takich samych tematów -.- jednym słowem wpisujcie tu wasze ,,odkrycia''

P.S
na niektórych torach da się przejechać przez środek trawy i zaliczyć okrążenie <lol> prosił bym abyście nie robili tego tak jak parę razy Czaji sie zdarzyło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbigi
Administrator



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 18:48, 16 Wrz 2007    Temat postu:

STS jest grą z tej powiedzmy "sredniej półki" lub nazwijmy to inaczej poprostu jest zrobiona starą metodą. Wszystko opiera się na plikach zapisanych w poszczególnych katalogach ( np. music i jest rzeczywiscie muzyczka w formacie .ogg). Natomiast nowsze gry mają juz swoje kodowanie i inaczej rozplanowany podział na muzykę, efekty itp. Często pojawiaja sie nieznane nam formaty rozszerzeń. W STS też tak mamy ( folder cars -> plik ***.car) jednak po otwarciu go w notatniu mamy wszystko jak na dłoni i mozemy dowolnie zmieniac parametry motoru. Przy technice stosowanej w dzisiejszych, nowszych grach po otwarciu takiego pliku ujrzeli byśmy dziwne "chińskie znaczki" ( kwadraty, itp). - co jest o wiele lepsze ze względu na to iż od tak sobie niemozemy edytować tych plików. Żeby coś pozmieniac musimy ten plik rozkodowac w specjalnym programie ( restorator ) lecz i to nie zawsze daje porządane efekty. Więc wnioskuja mój nudny, pełen zawiłych farmazonów itp. itd. post - tworzenie gier z własnym kodowanie plików, efektów, muzyki jest bezpieczniejsze i o wiele lepiej wygląda. Dobrze by było gdyby to samo stało sie z STSem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona 100 Falubaz Team w STS Strona Główna -> Bugi i błędy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin