Zbigi
Administrator
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/20 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 18:48, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
STS jest grą z tej powiedzmy "sredniej półki" lub nazwijmy to inaczej poprostu jest zrobiona starą metodą. Wszystko opiera się na plikach zapisanych w poszczególnych katalogach ( np. music i jest rzeczywiscie muzyczka w formacie .ogg). Natomiast nowsze gry mają juz swoje kodowanie i inaczej rozplanowany podział na muzykę, efekty itp. Często pojawiaja sie nieznane nam formaty rozszerzeń. W STS też tak mamy ( folder cars -> plik ***.car) jednak po otwarciu go w notatniu mamy wszystko jak na dłoni i mozemy dowolnie zmieniac parametry motoru. Przy technice stosowanej w dzisiejszych, nowszych grach po otwarciu takiego pliku ujrzeli byśmy dziwne "chińskie znaczki" ( kwadraty, itp). - co jest o wiele lepsze ze względu na to iż od tak sobie niemozemy edytować tych plików. Żeby coś pozmieniac musimy ten plik rozkodowac w specjalnym programie ( restorator ) lecz i to nie zawsze daje porządane efekty. Więc wnioskuja mój nudny, pełen zawiłych farmazonów itp. itd. post - tworzenie gier z własnym kodowanie plików, efektów, muzyki jest bezpieczniejsze i o wiele lepiej wygląda. Dobrze by było gdyby to samo stało sie z STSem
Post został pochwalony 0 razy
|
|